Pomoć

Aplikacija za studente FOI-a

Što vam je potrebno za ponovno postavljanje zaboravljene lozinke?

  • OIB
  • Korisničko ime
  • Pristup alternativnom e-mailu ili mobilnom telefonu na koji ćete primiti jednokratni kod

Koraci za ponovno postavljanje lozinke

  1. Otvorite stranicu ili aplikaciju za ponovno postavljanje lozinke.
  2. Unesite korisničko ime i OIB, pa potvrdite.
  3. Na vaš će mobitel stići jednokratni verifikacijski kod putem e-maila ili SMS-a.
  4. Upišite taj kod na stranici i potvrdite.
  5. Postavite novu lozinku i spremite promjene.

Savjet: Odaberite jaku lozinku koja je dovoljno duga (barem 12 znakova) i lako pamtljiva, npr. rečenicu ili kombinaciju nekoliko nepovezanih riječi. Izbjegavajte korištenje osobnih podataka (ime, datum rođenja). Jednokratni kod vrijedi ograničeno vrijeme – zatražite novi ako istekne.

Postavljanje alternativne e‑pošte i broja mobitela

Kako biste ubuduće mogli samostalno resetirati lozinku, nakon prijave u My Account na svom profilu postavite kontakt podatke za oporavak.

  1. Prijavite se u My Account i otvorite Moj profil.
  2. U odjeljku Kontakt za oporavak upišite alternativnu e‑poštu i/ili broj mobitela.
  3. Potvrdite/verificirajte kontakt podatke (poslat ćemo vam kod za potvrdu).
  4. Spremite promjene.

Napomena: Ovi podaci koriste se isključivo za slanje jednokratnog koda prilikom ponovnog postavljanja (resetiranja) lozinke.

Problemi? Alternativni način

Ako se ne možete prijaviti ili ne primate kod, novu lozinku možete i dalje zatražiti i na dosadašnji način – pošaljite e-poruku na podrska@foi.hr s vašim imenom, prezimenom i kratkim opisom problema.

Preporučujemo da se nakon izmjene lozinke prijavite u aplikaciju My Account te na svom profilu upišete alternativni e-mail i/ili broj mobitela za oporavak. Na taj način ubuduće možete samostalno mijenjati lozinku putem ove aplikacije.

Zaštita računa

Ne dijelite svoje jednokratne kodove niti lozinku s drugima. Ako sumnjate na zlouporabu, odmah kontaktirajte podršku na podrska@foi.hr.