Pomoć
Aplikacija za studente FOI-a
Što vam je potrebno za ponovno postavljanje zaboravljene lozinke?
- OIB
- Korisničko ime
- Pristup alternativnom e-mailu ili mobilnom telefonu na koji ćete primiti jednokratni kod
Koraci za ponovno postavljanje lozinke
- Otvorite stranicu ili aplikaciju za ponovno postavljanje lozinke.
- Unesite korisničko ime i OIB, pa potvrdite.
- Na vaš će mobitel stići jednokratni verifikacijski kod putem e-maila ili SMS-a.
- Upišite taj kod na stranici i potvrdite.
- Postavite novu lozinku i spremite promjene.
Savjet: Odaberite jaku lozinku koja je dovoljno duga (barem 12 znakova) i lako pamtljiva, npr. rečenicu ili kombinaciju nekoliko nepovezanih riječi. Izbjegavajte korištenje osobnih podataka (ime, datum rođenja). Jednokratni kod vrijedi ograničeno vrijeme – zatražite novi ako istekne.
Postavljanje alternativne e‑pošte i broja mobitela
Kako biste ubuduće mogli samostalno resetirati lozinku, nakon prijave u My Account na svom profilu postavite kontakt podatke za oporavak.
- Prijavite se u My Account i otvorite Moj profil.
- U odjeljku Kontakt za oporavak upišite alternativnu e‑poštu i/ili broj mobitela.
- Potvrdite/verificirajte kontakt podatke (poslat ćemo vam kod za potvrdu).
- Spremite promjene.
Napomena: Ovi podaci koriste se isključivo za slanje jednokratnog koda prilikom ponovnog postavljanja (resetiranja) lozinke.
Problemi? Alternativni način
Ako se ne možete prijaviti ili ne primate kod, novu lozinku možete i dalje zatražiti i na dosadašnji način – pošaljite e-poruku na podrska@foi.hr s vašim imenom, prezimenom i kratkim opisom problema.
Preporučujemo da se nakon izmjene lozinke prijavite u aplikaciju My Account te na svom profilu upišete alternativni e-mail i/ili broj mobitela za oporavak. Na taj način ubuduće možete samostalno mijenjati lozinku putem ove aplikacije.
Zaštita računa
Ne dijelite svoje jednokratne kodove niti lozinku s drugima. Ako sumnjate na zlouporabu, odmah kontaktirajte podršku na podrska@foi.hr.